A KGFB és a Netrisk
Ezt a három biztosítót választja a legtöbb autós ( forrás: biztositasiszemle.hu)
Egész Magyarország autósai számára fontosak lehetnek az alábbi információk, melyek a biztositasiszemle.hu oldalon találhatók
A vezető online biztosításközvetítő, a Netrisk.hu arra hívja fel az
autósok figyelmét, hogy a következő időszakra vonatkozó kgfb-díjról
szóló értesítést legkésőbb november 11-ig küldi meg számukra a jelenlegi
biztosítójuk. Az első öt nap adatai szerint egyébként koncentráltabb
lett a verseny: a szerződések közel kétharmadát eddig három
biztosítónál: az Allianznál, a Postánál és a Groupamánál kötötték. Az
idei évben a kgfb-t saját biztosítójuknál felmondó és újrakötő autósok
aránya 34 százalék.
A biztosítók által a jövő hét elejéig postázandó
díjértesítő azért lényeges az év végi kgfb-évfordulóval rendelkező
ügyfelek számára, mert ez tartalmazza hivatalosan azt a következő
időszakra vonatkozó éves díjat (indexdíj), amelyhez az autósok a többi
biztosító ajánlatát hasonlítani tudják.
„Aki jelenlegi szerződését az e-kommunikációs kedvezmény feltételei szerint kötötte meg, már ne postai úton, hanem az általa megadott e-mailcíre várja a küldeményt! – hívja fel a figyelmet Sebestyén László, a Netrisk vezérigazgatója. – Kalkulálni ettől függetlenül már most is érdemes lehet, hiszen a szükséges adatok megadása után az oldalunkon a kezdetektől feltüntetjük mindenki számára, hogy milyen díjra számíthat meglévő biztosítójától.”
A díjértesítőben a kötelező biztosítás indexdíja mellett a bónusz besorolást is feltüntetik, ami azonban a biztosítási évfordulóig eltelt időszakban még módosulhat, amennyiben az ügyfél ez idő alatt kifizetéssel járó kárt okoz járművével. Ebben az esetben értelemszerűen az indexdíj összege is növekedni fog.
Aktuális kampányadatok
A piacvezető Netrisk.hu oldalait az első öt nap során több mint 250 ezren látogatták meg, az ő kalkulációik alapján megkötött mintegy 20 ezer megrendelés adatai szerint a tavalyinál koncentráltabb a verseny. Míg 2012-ben az első három biztosító az összes kötés 50 százalékát szerezte meg, most ez az arány meghaladja a 60 százalékot is. Igaz, az élen álló szereplők is teljesen átrendeződtek:
„Az eddigi megrendelések során a váltók 52 százaléka az indexdíjhoz képest több mint 5 ezer forintot takarított meg, tehát változatlanul javasolt mindenki számára, hogy végezze el az összehasonlítást saját járművére vonatkozóan” – javasolja a Netrisk vezérigazgatója.
A Netrisk Magyarország legnagyobb biztosításközvetítő oldala, a tavalyi kampány során a flottákat nem számítva az év végi biztosításváltások közel 40 százalékát a netrisk.hu oldalain hajtották végre.
„Aki jelenlegi szerződését az e-kommunikációs kedvezmény feltételei szerint kötötte meg, már ne postai úton, hanem az általa megadott e-mailcíre várja a küldeményt! – hívja fel a figyelmet Sebestyén László, a Netrisk vezérigazgatója. – Kalkulálni ettől függetlenül már most is érdemes lehet, hiszen a szükséges adatok megadása után az oldalunkon a kezdetektől feltüntetjük mindenki számára, hogy milyen díjra számíthat meglévő biztosítójától.”
A díjértesítőben a kötelező biztosítás indexdíja mellett a bónusz besorolást is feltüntetik, ami azonban a biztosítási évfordulóig eltelt időszakban még módosulhat, amennyiben az ügyfél ez idő alatt kifizetéssel járó kárt okoz járművével. Ebben az esetben értelemszerűen az indexdíj összege is növekedni fog.
Aktuális kampányadatok
A piacvezető Netrisk.hu oldalait az első öt nap során több mint 250 ezren látogatták meg, az ő kalkulációik alapján megkötött mintegy 20 ezer megrendelés adatai szerint a tavalyinál koncentráltabb a verseny. Míg 2012-ben az első három biztosító az összes kötés 50 százalékát szerezte meg, most ez az arány meghaladja a 60 százalékot is. Igaz, az élen álló szereplők is teljesen átrendeződtek:
- A Netrisknél a díjait az idei kampányra mérséklő Allianz vezet, minden harmadik szerződést ennél a biztosítónál kötik.
- Második a Posta, kevéssel 20 százalék fölötti kötési arányánnyal. Itt a kampány második felére változhat a helyzet, mivel ez a társaság a korán ébredőket jutalmazza: a november 18-ig kötők 20 százalékos díjkedvezményben részesülnek.
- A harmadik helyen a Groupama áll közel hét százalékkal, amivel . a tavalyi szinthez hasonló a részesedése.
- Az első három társaság mögé fokozatosan zárkózik fel a K&H és az Aegon.
„Az eddigi megrendelések során a váltók 52 százaléka az indexdíjhoz képest több mint 5 ezer forintot takarított meg, tehát változatlanul javasolt mindenki számára, hogy végezze el az összehasonlítást saját járművére vonatkozóan” – javasolja a Netrisk vezérigazgatója.
A Netrisk Magyarország legnagyobb biztosításközvetítő oldala, a tavalyi kampány során a flottákat nem számítva az év végi biztosításváltások közel 40 százalékát a netrisk.hu oldalain hajtották végre.
Egész Magyarország autósai számára fontosak lehetnek az alábbi információk, melyek a biztositasiszemle.hu oldalon találhatók
Ezt a három biztosítót választja a legtöbb autós
A vezető online biztosításközvetítő, a Netrisk.hu arra hívja fel az
autósok figyelmét, hogy a következő időszakra vonatkozó kgfb-díjról
szóló értesítést legkésőbb november 11-ig küldi meg számukra a jelenlegi
biztosítójuk. Az első öt nap adatai szerint egyébként koncentráltabb
lett a verseny: a szerződések közel kétharmadát eddig három
biztosítónál: az Allianznál, a Postánál és a Groupamánál kötötték. Az
idei évben a kgfb-t saját biztosítójuknál felmondó és újrakötő autósok
aránya 34 százalék.
A biztosítók által a jövő hét elejéig postázandó
díjértesítő azért lényeges az év végi kgfb-évfordulóval rendelkező
ügyfelek számára, mert ez tartalmazza hivatalosan azt a következő
időszakra vonatkozó éves díjat (indexdíj), amelyhez az autósok a többi
biztosító ajánlatát hasonlítani tudják.
„Aki jelenlegi szerződését az e-kommunikációs kedvezmény feltételei szerint kötötte meg, már ne postai úton, hanem az általa megadott e-mailcíre várja a küldeményt! – hívja fel a figyelmet Sebestyén László, a Netrisk vezérigazgatója. – Kalkulálni ettől függetlenül már most is érdemes lehet, hiszen a szükséges adatok megadása után az oldalunkon a kezdetektől feltüntetjük mindenki számára, hogy milyen díjra számíthat meglévő biztosítójától.”
A díjértesítőben a kötelező biztosítás indexdíja mellett a bónusz besorolást is feltüntetik, ami azonban a biztosítási évfordulóig eltelt időszakban még módosulhat, amennyiben az ügyfél ez idő alatt kifizetéssel járó kárt okoz járművével. Ebben az esetben értelemszerűen az indexdíj összege is növekedni fog.
Aktuális kampányadatok
A piacvezető Netrisk.hu oldalait az első öt nap során több mint 250 ezren látogatták meg, az ő kalkulációik alapján megkötött mintegy 20 ezer megrendelés adatai szerint a tavalyinál koncentráltabb a verseny. Míg 2012-ben az első három biztosító az összes kötés 50 százalékát szerezte meg, most ez az arány meghaladja a 60 százalékot is. Igaz, az élen álló szereplők is teljesen átrendeződtek:
„Az eddigi megrendelések során a váltók 52 százaléka az indexdíjhoz képest több mint 5 ezer forintot takarított meg, tehát változatlanul javasolt mindenki számára, hogy végezze el az összehasonlítást saját járművére vonatkozóan” – javasolja a Netrisk vezérigazgatója.
A Netrisk Magyarország legnagyobb biztosításközvetítő oldala, a tavalyi kampány során a flottákat nem számítva az év végi biztosításváltások közel 40 százalékát a netrisk.hu oldalain hajtották végre.
„Aki jelenlegi szerződését az e-kommunikációs kedvezmény feltételei szerint kötötte meg, már ne postai úton, hanem az általa megadott e-mailcíre várja a küldeményt! – hívja fel a figyelmet Sebestyén László, a Netrisk vezérigazgatója. – Kalkulálni ettől függetlenül már most is érdemes lehet, hiszen a szükséges adatok megadása után az oldalunkon a kezdetektől feltüntetjük mindenki számára, hogy milyen díjra számíthat meglévő biztosítójától.”
A díjértesítőben a kötelező biztosítás indexdíja mellett a bónusz besorolást is feltüntetik, ami azonban a biztosítási évfordulóig eltelt időszakban még módosulhat, amennyiben az ügyfél ez idő alatt kifizetéssel járó kárt okoz járművével. Ebben az esetben értelemszerűen az indexdíj összege is növekedni fog.
Aktuális kampányadatok
A piacvezető Netrisk.hu oldalait az első öt nap során több mint 250 ezren látogatták meg, az ő kalkulációik alapján megkötött mintegy 20 ezer megrendelés adatai szerint a tavalyinál koncentráltabb a verseny. Míg 2012-ben az első három biztosító az összes kötés 50 százalékát szerezte meg, most ez az arány meghaladja a 60 százalékot is. Igaz, az élen álló szereplők is teljesen átrendeződtek:
- A Netrisknél a díjait az idei kampányra mérséklő Allianz vezet, minden harmadik szerződést ennél a biztosítónál kötik.
- Második a Posta, kevéssel 20 százalék fölötti kötési arányánnyal. Itt a kampány második felére változhat a helyzet, mivel ez a társaság a korán ébredőket jutalmazza: a november 18-ig kötők 20 százalékos díjkedvezményben részesülnek.
- A harmadik helyen a Groupama áll közel hét százalékkal, amivel . a tavalyi szinthez hasonló a részesedése.
- Az első három társaság mögé fokozatosan zárkózik fel a K&H és az Aegon.
„Az eddigi megrendelések során a váltók 52 százaléka az indexdíjhoz képest több mint 5 ezer forintot takarított meg, tehát változatlanul javasolt mindenki számára, hogy végezze el az összehasonlítást saját járművére vonatkozóan” – javasolja a Netrisk vezérigazgatója.
A Netrisk Magyarország legnagyobb biztosításközvetítő oldala, a tavalyi kampány során a flottákat nem számítva az év végi biztosításváltások közel 40 százalékát a netrisk.hu oldalain hajtották végre.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése