A KGFB és a Netrisk

Ezt a három biztosítót választja a legtöbb autós ( forrás: biztositasiszemle.hu)



A vezető online biztosításközvetítő, a Netrisk.hu arra hívja fel az autósok figyelmét, hogy a következő időszakra vonatkozó kgfb-díjról szóló értesítést legkésőbb november 11-ig küldi meg számukra a jelenlegi biztosítójuk. Az első öt nap adatai szerint egyébként koncentráltabb lett a verseny: a szerződések közel kétharmadát eddig három biztosítónál: az Allianznál, a Postánál és a Groupamánál kötötték. Az idei évben a kgfb-t saját biztosítójuknál felmondó és újrakötő autósok aránya 34 százalék.
A biztosítók által a jövő hét elejéig postázandó díjértesítő azért lényeges az év végi kgfb-évfordulóval rendelkező ügyfelek számára, mert ez tartalmazza hivatalosan azt a következő időszakra vonatkozó éves díjat (indexdíj), amelyhez az autósok a többi biztosító ajánlatát hasonlítani tudják.

„Aki jelenlegi szerződését az e-kommunikációs kedvezmény feltételei szerint kötötte meg, már ne postai úton, hanem az általa megadott e-mailcíre várja a küldeményt! – hívja fel a figyelmet Sebestyén László, a Netrisk vezérigazgatója. – Kalkulálni ettől függetlenül már most is érdemes lehet, hiszen a szükséges adatok megadása után az oldalunkon a kezdetektől feltüntetjük mindenki számára, hogy milyen díjra számíthat meglévő biztosítójától.”

A díjértesítőben a kötelező biztosítás indexdíja mellett a bónusz besorolást is feltüntetik, ami azonban a biztosítási évfordulóig eltelt időszakban még módosulhat, amennyiben az ügyfél ez idő alatt kifizetéssel járó kárt okoz járművével. Ebben az esetben értelemszerűen az indexdíj összege is növekedni fog.

Aktuális kampányadatok
A piacvezető Netrisk.hu oldalait az első öt nap során több mint 250 ezren látogatták meg, az ő kalkulációik alapján megkötött mintegy 20 ezer megrendelés adatai szerint a tavalyinál koncentráltabb a verseny. Míg 2012-ben az első három biztosító az összes kötés 50 százalékát szerezte meg, most ez az arány meghaladja a 60 százalékot is. Igaz, az élen álló szereplők is teljesen átrendeződtek:
  • A Netrisknél a díjait az idei kampányra mérséklő Allianz vezet, minden harmadik szerződést ennél a biztosítónál kötik.
  • Második a Posta, kevéssel 20 százalék fölötti kötési arányánnyal. Itt a kampány második felére változhat a helyzet, mivel ez a társaság a korán ébredőket jutalmazza: a november 18-ig kötők 20 százalékos díjkedvezményben részesülnek.
  • A harmadik helyen a Groupama áll közel hét százalékkal, amivel . a tavalyi szinthez hasonló a részesedése.
  • Az első három társaság mögé fokozatosan zárkózik fel a K&H és az Aegon.
Az újrakötések aránya az idei kampány első napjaiban 34 százalék volt, vagyis az ügyfelek egymarmada a jelenlegi biztosítójánál felmondja, majd ismét megköti kgfb-szerződését.

„Az eddigi megrendelések során a váltók 52 százaléka az indexdíjhoz képest több mint 5 ezer forintot takarított meg, tehát változatlanul javasolt mindenki számára, hogy végezze el az összehasonlítást saját járművére vonatkozóan” – javasolja a Netrisk vezérigazgatója.
A Netrisk Magyarország legnagyobb biztosításközvetítő oldala, a tavalyi kampány során a flottákat nem számítva az év végi biztosításváltások közel 40 százalékát a netrisk.hu oldalain hajtották végre.













Egész Magyarország autósai számára fontosak lehetnek az alábbi információk, melyek a biztositasiszemle.hu oldalon találhatók


Ezt a három biztosítót választja a legtöbb autós

 
A vezető online biztosításközvetítő, a Netrisk.hu arra hívja fel az autósok figyelmét, hogy a következő időszakra vonatkozó kgfb-díjról szóló értesítést legkésőbb november 11-ig küldi meg számukra a jelenlegi biztosítójuk. Az első öt nap adatai szerint egyébként koncentráltabb lett a verseny: a szerződések közel kétharmadát eddig három biztosítónál: az Allianznál, a Postánál és a Groupamánál kötötték. Az idei évben a kgfb-t saját biztosítójuknál felmondó és újrakötő autósok aránya 34 százalék.
A biztosítók által a jövő hét elejéig postázandó díjértesítő azért lényeges az év végi kgfb-évfordulóval rendelkező ügyfelek számára, mert ez tartalmazza hivatalosan azt a következő időszakra vonatkozó éves díjat (indexdíj), amelyhez az autósok a többi biztosító ajánlatát hasonlítani tudják.

„Aki jelenlegi szerződését az e-kommunikációs kedvezmény feltételei szerint kötötte meg, már ne postai úton, hanem az általa megadott e-mailcíre várja a küldeményt! – hívja fel a figyelmet Sebestyén László, a Netrisk vezérigazgatója. – Kalkulálni ettől függetlenül már most is érdemes lehet, hiszen a szükséges adatok megadása után az oldalunkon a kezdetektől feltüntetjük mindenki számára, hogy milyen díjra számíthat meglévő biztosítójától.”

A díjértesítőben a kötelező biztosítás indexdíja mellett a bónusz besorolást is feltüntetik, ami azonban a biztosítási évfordulóig eltelt időszakban még módosulhat, amennyiben az ügyfél ez idő alatt kifizetéssel járó kárt okoz járművével. Ebben az esetben értelemszerűen az indexdíj összege is növekedni fog.

Aktuális kampányadatok
A piacvezető Netrisk.hu oldalait az első öt nap során több mint 250 ezren látogatták meg, az ő kalkulációik alapján megkötött mintegy 20 ezer megrendelés adatai szerint a tavalyinál koncentráltabb a verseny. Míg 2012-ben az első három biztosító az összes kötés 50 százalékát szerezte meg, most ez az arány meghaladja a 60 százalékot is. Igaz, az élen álló szereplők is teljesen átrendeződtek:
  • A Netrisknél a díjait az idei kampányra mérséklő Allianz vezet, minden harmadik szerződést ennél a biztosítónál kötik.
  • Második a Posta, kevéssel 20 százalék fölötti kötési arányánnyal. Itt a kampány második felére változhat a helyzet, mivel ez a társaság a korán ébredőket jutalmazza: a november 18-ig kötők 20 százalékos díjkedvezményben részesülnek.
  • A harmadik helyen a Groupama áll közel hét százalékkal, amivel . a tavalyi szinthez hasonló a részesedése.
  • Az első három társaság mögé fokozatosan zárkózik fel a K&H és az Aegon.
Az újrakötések aránya az idei kampány első napjaiban 34 százalék volt, vagyis az ügyfelek egymarmada a jelenlegi biztosítójánál felmondja, majd ismét megköti kgfb-szerződését.

„Az eddigi megrendelések során a váltók 52 százaléka az indexdíjhoz képest több mint 5 ezer forintot takarított meg, tehát változatlanul javasolt mindenki számára, hogy végezze el az összehasonlítást saját járművére vonatkozóan” – javasolja a Netrisk vezérigazgatója.
A Netrisk Magyarország legnagyobb biztosításközvetítő oldala, a tavalyi kampány során a flottákat nem számítva az év végi biztosításváltások közel 40 százalékát a netrisk.hu oldalain hajtották végre.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hány hitel bukott be?

Lakásbiztosítás aktualizálása

Belénk szeretett egy bank- már ez is hír?